eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKradziez karty-6 minut roznicyRe: Kradziez karty-6 minut roznicy
  • Data: 2004-02-23 06:45:14
    Temat: Re: Kradziez karty-6 minut roznicy
    Od: "Psi" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A zastanawiałeś się nad odszkodowaniem (nie tylko za kartę) od osoby lub
    > instytucji, która powinna tej szafki pilnować (lub ponosić za nią
    > odpowiedzialność)?
    >
    > Liwiusz
    > www.liwiusz.republika.pl
    >
    Witam ponownie
    [Pozew]
    Odpowiedz brzmi Tak zamierzam pobawic sie w sad. Zalozyc sprawe z powodztwa
    Cywilnego instytucji

    zwanej Basen oraz domagac sie zwroty kasy i wprowadzenia innych zabezpieczen
    oraz monitoringu.

    Proceder wlamu do szafek trwa z dwa lata. Skad wiem? Policja mowi ze to sie
    zdazalo wczesniej (dla

    nich typowa sprwa), Kumpel za sciana mowi mnie w ten sam sposb obrobili. I to
    mnie zirytowalo.

    Policmajstry wszczeli postepowanie wlam z kradzieza- umorzenie 5 dni gdy nie
    wykryja sprawcy. Wiec

    jak skoncza to ja zaczne pisac najpierw do Instytucji (ugoda) a pozniej do
    sadu (sprawa). Poczekam

    zobacze. A dzis jest ten wspanialy moment ze poznam okolo 9.00 sledczego,
    ktory sie moja sprawa

    zajmuje :)

    [Reklemacja]
    Sprzedawca ,z ktorym rozmawialem karte zatrzymal. Jaka jest procedura zwrotu
    karty do Visa- nie wiem.

    A to znalazlem i poczytalem:
    Regulamin inteligo:
    http://www.inteligo.pl/InfoSite/html/oferta_dla_cieb
    ie_regulamin.htm


    pkt 5 Karty
    &40
    1. Klienta obciążają operacje dokonane przez osoby, którym udostępnił Kartę
    lub ujawnił kod identyfikacyjny.
    2. Klienta obciążają operacje dokonane z użyciem utraconej Karty do czasu
    zgłoszenia Bankowi jej utraty, do kwoty stanowiącej równowartość w złotych 150
    EUR. Ograniczenie to nie dotyczy operacji, do których doszło z winy Klienta, a
    w szczególności, gdy nie dopełnił on obowiązków określonych w § 42 ust.3 i
    ust.4.

    ..: Bylo ponizej 150 EURO :.... i to moja reklemacje zalatwi.

    3. Równowartość, o której mowa w ust. 2, oblicza się według średniego kursu
    EUR ogłaszanego przez

    NBP, obowiązującego w dniu dokonania zgłoszenia.
    4. Klienta obciążają operacje dokonane po zgłoszeniu, o którym mowa w ust.2,
    jeżeli doszło do nich z winy umyślnej Klienta.
    5. Klienta obciążają operacje dokonane przy użyciu Karty na odległość, mimo iż
    Karta została wykorzystana bez fizycznego przedstawienia.

    pkt 12 reklemacje:
    § 83
    1. Klient ma prawo złożyć reklamacje odnośnie funkcjonowania każdego Kanału
    dostępu.
    2.Reklamacja, o której mowa w ust. 1 może być złożona poprzez Centrum
    Bankowości Telefonicznej, poprzez kanał www lub pisemnie, w sposób właściwy
    dla danego kanału dostępu.
    3. Bank rozpatruje reklamację w ciągu 30 dniu od daty jej otrzymania, chyba że
    rozpatrzenie reklamacji uzależnione jest od uzyskania dokumentów lub
    informacji od podmiotów trzecich

    Pesymistyczny artykuł o kartach [Marcin Kasperski]
    http://www.softax.pl/prywatne/marcink/artykuly/karty
    _niebezpieczenstwa

    A reszta Pesimizmu google i pl.biznes.banki.pl

    Wynika z tego wszystkiego ze jedyna droga to Sad RP i cierpliwosc...
    Pozdrawiam


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1