  • Data: 2006-01-17 20:31:36
    Temat: Re: Kradzież karty debetowej
    Od: jooseff <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17-01-2006 o 20:00:59 Miernik <m...@f...org> napisał:

    > Miesiąc wydania?
    >
    > Czy gdziekolwiek tej karcie pytało PIN?

    Karta ma około roku, sorry nie chce mi się tyłka ruszać do portfela.
    Gdzieniegdzie prosi o pin, ale ve BZ WBK - jeszcze bez chipa zachowuje się
    podobnie.
    A tak poważnie, to tak jak już pisałem, w umowach z operatorami MAstercard
    wymaga akceptacji maestro pinem, visa wręcz odwrotnie. Z racji
    wykonywanego zawodu wiem, że ve dedykowana jest przez visę do akceptacji
    bezpinowej. Jeśli Cię to bardzo interesuje, to pojutrze (jutro jestem
    na"wygnaniu") postaram się podesłać Ci na priv kopię zaleceń visy dla
    ekłajerów.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://www.opera.com/mail/