    From: "bluefive" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kradzież pieniędzy z bankomatu bez znajomości PIN-u!!!
    Date: Thu, 27 Nov 2003 13:58:59 +0100

    > Bankomat ZAWSZE łaczy się z baza i porównuje wpisany PIN z zawartym w
    bazie.

    > Nie, to byłoby zbyt proste. Nawet po sklonowaniu karty płatniczej nie masz
    > dostępu do PINu. jedynie możesz nia płacić w sklepach itp. Zawartość
    trzech
    > sciezek na karcie jest dośc uboga, jest tam tylko numer karty, imie i
    > nazwisko, data wazności, kilka cyfr identyfikacyjnych i kody CRC.

    ...no to jak do jasnej cholerci wyciągnęli w ciągu 10 min. 950,-zł z
    bankomatu PKO BP mając tylko kartę (bez pinu)?????? Nie da się wgrać czegoś
    na kartę co zmieni, zmyli, zafałszuje weryfikację pinu? No bo co jeszcze
    można wykombinować?
    Nie jest to odosobniony przypadek. Po całym zdarzeniu zacząłem się
    interesować podobnymi sytuacjami i znam dwa identyczne przypadki. Jeden miał
    miejsce w tym samym miejscu rok temu. Kobitce wyczyścili dwie karty po
    500,-zł, jedną nawet w tym samym bankomacie!!!!!!!! Oczywiście policja
    umorzyła sprawę i nie ma ochoty zająć się szajką grasującą na danym terenie.

    Rafał