    From: "dx" <d...@f...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kradzież pieniędzy z bankomatu bez znajomości PIN-u!!!
    Date: Thu, 27 Nov 2003 14:00:07 +0100

    > Sugestia byla taka, ze platnosci bezgotowkowe zwlaszcza karta kredytowa sa
    > zdecydowanie bezpieczniejsze niz bieganie po gotowke do bankomatu, a
    dowodem
    > na to jest przypadek autora watku.
    >
    > Fajas

    Wszystko sie zgadza aczkolwiek ja znam tylko osoby poszkodowane w wyniku
    przestepstw z uzyciem ich VC/MC - wiem, wiem, odpowiedzialnosc bankow
    wzrosla i skuteczniej mozna reklamowac te wlasnie transakcje nize z uzyciem
    PIN'u ale to na marginesie.
    Zazdroszcze Ci tak dokladnego rozplanowania wydatkow. Kupowalem kilka dni
    temu farbe w sklepiku, w ktorym nie mozna placic karta. Czas mnie gonil -
    gotowki do zaplacenia malo ale najblizszy bankomat 50m wiec nie ma problemu,
    do domu po karte "schwana w sejfie" lub gotowke wyplacona jednorazowo ponad
    10km....aaaa, i jesli karta to do okreslonego bankomatu,
    "bezpiecznego".....bo niby dlaczego mialby sie znajdowac obok drzwi mojego
    mieszkania......
    "Nie mow, ze powinienem kupowac tylko w Castoramie bo tam przyjmuja karty.
    Nie krytykuje Twojego podejscia - dla jasnosci, w moim zyciu jest wiele
    niezaplanowanych wydatkow i szkoda byloby mi mojego czasu, wole byc bardziej
    elastyczny choc moze wg Ciebie "mniej bezpieczny".
    Pozdrawiam,
    darek