  • Data: 2007-02-05 10:36:52
    Temat: Re: Kradzież pieniędzy z karty kredytowej [KK]
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> writes:

    > I znowu odpowiedź nie na temat. A szkoda, bo miałem wrażenie, że
    > zaczyna się merytoryczna dyskusja na argumenty.

    Wybacz, ale to jest na temat.

    Jesli bezpieczenstwo karty opiera sie miedzy innymi na 72-godzinnym
    ubezpieczeniu, to jest oczywiste, ze w pelni mozna skorzystac z tej
    ochrony tylko wtedy, jesli sie w ciagu 72 godzin taka utrate zglosi.

    A jesli ktos uzywa karty od wielkiego dzwonu i nie zauwaza, ze mu
    ukradli, to jest sam sobie winien, a przy tym moze z karty zrezygnowac
    bez bolu.

    MJ