  • Data: 2007-07-25 15:31:35
    Temat: Re: Kredyt Bank - Ekstrakonto VIP - opinie?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek <b...@s...pl> napisał(a):

    > Czyli nie jednorazowo, ale co rok płaciłbym 50 zł za limit - tego nie
    > mam w BPH przy moim koncie, a limitu potrzebuję, bo nie kontroluję
    > wydatków z miesiąca na miesiąc (żeby zyć od wypł. do wypł.) i raz jest
    > do przodu a raz do tyłu - po to moim zdaniem jest limit (nie jako
    > kredyt, ale bufor). Koszt tych 50 zł, to dokładnie tyle ile płacę
    > rocznie za karty (dla mnie dla żony) gdy używam ich min po 4 razy w
    > miesiącu każdą, a najczęściej tak się zdarza. Nie podobają mi się takie
    > opłaty, bo nie wynikają z niczego - bank i tak zarabia na oprocentowaniu
> [...]

    Potrzebujesz tak wciaz ta gotowke wyplacac?
    Nie lepiej zostawic jedna karte debetowa, druga oddac, i wziac srebrna vise
    kredytowa (sadze, ze zrobilibyscie na KK obrot uprawniajacy do darmowego korzystania
    w nastepnych latach - w pierwszym roku jest darmo)

    Splacajac KK w GP korzystacie z nieoprocentowanego kredytu - w razie, gdy zbyt duzo
    w miesiacu skorzystacie - siegacie do limitu debetowaego, bo lepiej zadluzenie
    przeniesc tam niz zostawic na KK.

    Transakcie KK zwalniaja od obowiazku robienia transakcji karta debetowoa.
    Tak wiec zostaje stala oplata - w sumie 24 zl rocznie za jedna debetowa + oplaty za
    konto z limitem 5tys. i prawdopodobnie stala bez oplat KK z KK dodatkowa.
    Oprocentowanie gotowki na koncie lub krotkeij lokacie, w czasie gdy zamiast z niej
    korzystamuy z KK, splaci z naddatkiem koszty tej jednej, a moze i dwoch kart
    debetowych.

    Oprocz tego w ostatecznosci, jesli jeszcze potrzebna jest gotowka, mozna bez
    prowizji wyplacic w oddziale.

    Osobiscie uwazam, ze BPH jest drogi ale w cenie ma wliczone rzeczy, ktore dokupuje
    sie zwykle osobno.
    Dlatego wszelkie porownania zwyklych kont, sa liczone dla debetu 3000 zl, zeby do
    ceny s sezama dorzucic jeszcze 70 zl rocznie za podniesienie tego limitu - przy
    2500 byloby w cenie konta.