eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt Bank - jakość obsługi.Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
  • Data: 2002-04-22 20:04:15
    Temat: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Od: "Stanisław" <S...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    z tego co wiem nie w kazdej placowce KB mozna sie bawic z internetem, ja mam
    ekstrakonto dlugo, limit kredytowy jeszcze dluzej, na karte czekalem 5 dni.
    obsluga mila i fajne dziewczyny... tylko ze ja mam konto w warszawie.
    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1066.00001f29.3cc414dc@newsgate.onet.pl...
    > Kredyt Bank - jakość obsługi.
    > 19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
    > Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
    > sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
    > Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto
    internetowe
    > do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
    > Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
    > poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
    > bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
    > Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
    > Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
    > NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!
    >
    > Wręcz przeciwnie!!
    > Sugerowano mi, że to moja wina!!!
    > Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
    > że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć
    EKSTARKONTO.
    > Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
    > Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
    > ma się całkiem dobrze!!!
    > Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie
    Filia nr 5
    > w Mielcu.
    > A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
    > II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
    > Słowem jedno wielkie dno.
    >
    >
    > Klient
    > Kredyt Bank - jakość obsługi.
    > 19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
    > Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
    > sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
    > Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto
    internetowe
    > do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
    > Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
    > poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
    > bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
    > Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
    > Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
    > NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!
    >
    > Wręcz przeciwnie!!
    > Sugerowano mi, że to moja wina!!!
    > Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
    > że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć
    EKSTARKONTO.
    > Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
    > Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
    > ma się całkiem dobrze!!!
    > Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie
    Filia nr 5
    > w Mielcu.
    > A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
    > II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
    > Słowem jedno wielkie dno.
    >
    >
    > Klient
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1