eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt Bank - jakość obsługi.Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!n
    ews.tpi.pl!not-for-mail
    From: "mr.watson" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt Bank - jakość obsługi.
    Date: Mon, 22 Apr 2002 22:29:32 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 86
    Message-ID: <aa1ror$mn3$1@news.tpi.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: px55.warszawa.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1019507291 23267 213.76.226.55 (22 Apr 2002 20:28:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Apr 2002 20:28:11 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:177943
    [ ukryj nagłówki ]

    Ja dla przykładu czekam na kredyt Ekstralokum od 2 miesięcy. Pod konie
    lutego dostarczyłem papiery do filii, te zostały zweryfikowane, ustalona
    została zdolność kredytowa itd. itp. Dostałem nawet wstępne zestawienie rat.
    Mając zapewnienie szefa filii, że nie ma kłopotu z kredytem zakupiłem
    działkę budowlaną i dokonałem wielu formalności papierkowych związanych z
    pozwoleniem na budowę. Wierzcie mi, że spore to koszty. Zaniepokojony
    napisałem pismo do KB co jest tego przyczyną, że tak długo. He he, a tu
    telefon, że nie mam zdolności kredytowej i że dzisiaj odsyłają papiery.
    Jestem klientem KB od 5 lat. stałe wpływy, a tu taka historia. Zmoczyłem na
    tym kupę pieniędzy, a jutro zrobię tam taką aferę, że szef filii będzie
    skakał.

    Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1066.00001f29.3cc414dc@newsgate.onet.pl...
    > Kredyt Bank - jakość obsługi.
    > 19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
    > Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
    > sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
    > Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto
    internetowe
    > do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
    > Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
    > poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
    > bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
    > Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
    > Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
    > NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!
    >
    > Wręcz przeciwnie!!
    > Sugerowano mi, że to moja wina!!!
    > Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
    > że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć
    EKSTARKONTO.
    > Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
    > Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
    > ma się całkiem dobrze!!!
    > Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie
    Filia nr 5
    > w Mielcu.
    > A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
    > II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
    > Słowem jedno wielkie dno.
    >
    >
    > Klient
    > Kredyt Bank - jakość obsługi.
    > 19-04-2002 założyłem w Kredyt Bank w Mielcu konto; EKSTRAKONTO.
    > Powiedziano mi przez telefon, że zakładając w Kredyt Bank konto będę mógł
    > sprawdzać przez internet stan swojego rachunku.
    > Założyłem to konto w piątek ale powiedziano mi, że aby założyć konto
    internetowe
    > do sprzwdzania stanu rachunku muszę przyjść w poniedziałek.
    > Przyszłem w poniedziałek 22-04-2002 i po około 25 minutowym oczekiwaniu
    > poinformowano mnie, że niestety nie mogę założyć rachunku w sieci
    > bo moje konto nie ma tej opcji. Nie czekałem w kolejce!
    > Mogli to powiedzieć przez telefon, zanim założyłem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w piatek 19-04-2002 gdy zakładałem rachunek.
    > Mogli to powiedzieć w poniedziałek zanim upłynęło 25 minut.
    > Ale NIE! powiedzieli to na końcu.
    > NIKT MNIE ZA TO NIE PRZEPROSIŁ!!
    >
    > Wręcz przeciwnie!!
    > Sugerowano mi, że to moja wina!!!
    > Folder reklamowy Kredyt Banku, dostępny w ich placówkach głosi,
    > że aby mieć konto w sieci do sprawdzania rachunku wystarczy mieć
    EKSTARKONTO.
    > Czy folder kłamie?! Ktoś kłamie!
    > Tymczasem chamstwo, niekompetencja i lekceważenie klienta w Kredyt Banku
    > ma się całkiem dobrze!!!
    > Na budynku Kredyt Banku w Mielcu pisze, że to jest I Oddział w Rzeszowie
    Filia nr 5
    > w Mielcu.
    > A w internecie ( www.kredytbank.pl ) piszę, że jest to
    > II Oddział w Rzeszowie Filia nr 2 w Mielcu.
    > Słowem jedno wielkie dno.
    >
    >
    > Klient
    >
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1