  • Data: 2009-07-12 20:54:00
    Temat: Re: Kredyt Bank - nowy TOiP
    Od: Gniewko <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-07-12 15:45, *wspolna-flaszka.pl* napisał(a) co następuje:

    > Jednak chyba lepiej zarobic 5 czy 10 zl i miec darmowe ulsugi o ktorych
    > piszesz (procz nw, ale i to mozna tanio kupic)
    > niz doplacac do interesu [...]

    Oczywiście że lepiej zarobić niż stracić dlatego zawsze trochę kasy trzymam
    na Koncie Oszczędnościowym albo w Funduszu Pieniężnym, który rentownością
    przebija już niejedną lokatę i KO.

    > a przelewy darmowe sa w koncie vip w gore, w
    > nizszych (czyli standardowych !) sa platne!

    Zrób sobie eksperyment i policz sobie ile średnio kasuje Cię Twój bank na
    teoretycznie darmowym rachunku ROR przy założeniu że aktywnie z niego
    korzystasz (przelewy, stałe zlecenia i ich ew. modyfikacje, operacje kartą
    płatniczą itp.). Ciekawy jestem czy nie wyjdzie Ci koszt około 10-15 złotych
    miesięcznie. Czy nie warto wtedy zrezygnować ze standardowego rachunku i
    przerzucić się na takiego VIP'a za 13,00 zł na miesiąc? Dla mnie było warto
    i nie czuję się z tego powodu kretynem.
    EOT.

    --
    *Gniewomir*
    Księżyc częściej niż słońce rodzi sceny gorące.