  • 1. Data: 2009-07-09 16:35:40
    Temat: Kredyt Bank - nowy TOiP
    Od: "sumi" <s...@p...onet.ohohoNOSPAM.pl>

    No i KB powiadomił o dodatkowych opłatach od 1 sierpnia
    cytuję :-)

    "...Wpłata gotówkowa realizowana w kasie Banku na rachunek Ekstrakonto/
    Konto Osobiste:

    a/ dwie pierwsze wpłaty na w/w rachunki - 0 zł

    b/ począwszy od 3-ej wpłaty w danym miesiącu na w/w rachunki - 0,2% min 7 zł

    Sprawdzenie salda rachunku Ekstrakonto/ Konto Osobiste w bankomacie kartą
    debetową Visa Kontakt / Maestro Kontakt / Visa Electron/ Visa Electron
    Kontakt/ Visa Electron Student / Visa Electron Junior - 0,50 zł

    Wydruk krótkiej historii rachunku Ekstrakonto/ Konto Osobiste w bankomacie
    kartą debetową Visa Kontakt / Maestro Kontakt / Visa Electron / Visa
    Electron Kontakt / Visa Electron Student / Visa Electron Junior - 0,99 zł

    Realizacja pojedynczego przelewu u pracownika w placówce Banku z rachunku
    Ekstrakonto/ Konto Osobiste na rachunki prowadzone w Kredyt Banku* - 5,95

    * opłata nie dotyczy przelewów na rachunki:

    - lokat terminowych, kont oszczędnościowych, spłaty kredytów,

    - funduszy inwestycyjnych dystrybuowanych przez KB "

    --
    Pozdrawiam - Mirek
    www.kredytbankowy.com

  • 2. Data: 2009-07-10 12:55:11
    Temat: Re: Kredyt Bank - nowy TOiP
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    tylko kretyn (lub ktos z musu) ma otwartego rora w kredyt banku, jak mi mama
    powiedziala ile za niego placi
    miesiecznie to az mi sie z zalu plakac chcialo. Czyste frajerstwo.

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 3. Data: 2009-07-10 13:24:27
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał

    > tylko kretyn (lub ktos z musu) ma otwartego rora w kredyt banku, jak mi
    > mama powiedziala ile za niego placi
    > miesiecznie to az mi sie z zalu plakac chcialo. Czyste frajerstwo.

    A mama kretynka, z musu czy frajerka? Ja znam ludzi, których nie interesują
    takie "grosze", jak opłata za konto w KB i wcale nie są kretynami.
    Pozdr.
    A.

  • 4. Data: 2009-07-10 14:04:00
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "ffiona" <f...@p...onet.pl> writes:

    > A mama kretynka, z musu czy frajerka? Ja znam ludzi, których nie
    > interesują takie "grosze", jak opłata za konto w KB i wcale nie są
    > kretynami.

    To powinna byc kwestia zasad. Klient ma placic za to, ze pozycza bankowi
    swoje pieniadze? Z czego ich czesc w ogole nie jest oprocentowana, albo
    odsetki sa nizsze od oplaty (na rachunku biezacym)?

    To jest przesada.

    Rozumiem oplaty za uslugi albo gdy ktos sam pozycza od banku, ale oplata
    za to, ze bank wie ile pozyczyl od klienta?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2009-07-10 14:04:58
    Od: jack <n...@s...pl>

    > A mama kretynka, z musu czy frajerka? Ja znam ludzi, których nie interesują
    > takie "grosze", jak opłata za konto w KB i wcale nie są kretynami.
    > Pozdr.
    > A.

    to widze, ze ty z bogatymi sie zadajesz

  • 6. Data: 2009-07-10 18:50:00
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "ffiona" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał

    > A mama kretynka, z musu czy frajerka?

    czytaj ze zrozumieniem ciołku, tylko kretyn lub zmusu, mama ma linie
    (zadluzona) na 10 tys i jak splaci to juz ja sie postaram
    by zamknela ten rachunek, bo placic takie pieniadze za nic w zamian to
    rozboj i bezczelnosc (ze strony banku) przy uwzglednieniu tego co oferuja
    inni.

    >Ja znam ludzi, których nie interesują takie "grosze", jak opłata za konto w
    >KB i wcale nie są kretynami.

    gratuluje znajomych

  • 7. Data: 2009-07-10 18:50:25
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "jack" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > to widze, ze ty z bogatymi sie zadajesz

    dokladnie, w eurobanku to bym zrozumial.
    W KB nawet zwolenienia (chyba) nie ma.

  • 8. Data: 2009-07-10 20:49:16
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h382h5$4bc$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > by zamknela ten rachunek, bo placic takie pieniadze za nic w zamian to
    > rozboj i bezczelnosc (ze strony banku) przy uwzglednieniu tego co oferuja

    No czyli z musu, przecież nie pominęłam tej opcji.
    Pozdr.
    ciołek

  • 9. Data: 2009-07-11 00:05:53
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > by zamknela ten rachunek, bo placic takie pieniadze za nic w zamian to
    > rozboj i bezczelnosc (ze strony banku) przy uwzglednieniu tego co oferuja

    Rozumiem, że Ci łyso, że nie umiesz czytać ze zrozumieniem?
    Pozdr.
    ciołek

  • 10. Data: 2009-07-11 08:23:36
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:h382h5$4bc$1@inews.gazeta.pl...

    > No czyli z musu, przecież nie pominęłam tej opcji.

    a to przepraszam przeczytalem pokretnie (kretynka z musu) :)