  • Data: 2003-10-16 17:58:04
    Temat: Re: Kredyt Bank w Lublinie
    Od: "MarSzal" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    prowizja w KB od przekazu zagranicznego (również od waluty przesyłanej do
    innego banku krajowego) wynosi 0,2% min 25 PLN max 250 PLN więc rzeczywiście
    mogłeś tyle zapłacić. Ale to by musiałabyć kwota co najmniej 30 000 EUR (lub
    równowartość) - myślałem że mówimy o pieniądzach a nie PIENIĄDZACH !!!! ;-)
    pozdrawiam