  • Data: 2003-10-16 17:26:34
    Temat: Re: Kredyt Bank w Lublinie
    Od: "KK" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]

    Cytowałeś jednak początek mojej wypowiedzi
    wybacz ale nie omieszkałem zając staniowiska.
    Przepraszam i zwracam honor.

    opłat->polecenia

    Dziękuje, poszukam.

    Obsługa klientów korporacyjnych w wielu bankach
    w Lublinie jest ich kilka...
    min w KB, jednak przestałem korzystać
    gdy doszło do takiego paradoksu
    że warunki przewalutowania były gorsze niż dla ogółu.

    nie sam używam tego komputera...

    pozdrawiam
    Krzysztof K.