  • Data: 2005-10-25 12:52:18
    Temat: Re: Kredyt Hipoteczny a Cesja Ubezpieczenia na Życie.
    Od: "gg" <d...@d...d.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "newc_gazeta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:djko66$dg9$1@inews.gazeta.pl...
    > - w jakiej firmie i jakie ubezpieczenie na życie jest
    > najkorzystniejsze,
    > czyli Ja płacę jak NAJMNIEJ i KASA jest do wykorzstania po spłacie
    > Kredytu,
    > a nie przepada gdzieś w wszechświecie,

    Nie ma chyba czegoś takiego. Jak się ubezpieczasz to _kupujesz_ polisę. A
    po jakimś czasie ta polisa wygasa (zużywa się). Czy widziałeś sklep który
    zwracałby kasę za zużyte np. buty?
    Polisy na "życie i dożycie" też tak działają. Część ubezpieczeniowa po
    prostu przepada, a odkładana i inwestowana jest część "emerytalna". I
    tylko tą część się dostaje na koniec.

    --
    pozdrawiam
    P.