    From: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt - a co bedzie jak wejdziemy do strefy euro ?
    Date: Wed, 26 Jul 2006 22:47:48 +0200

    Użytkownik "WS" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:1153944067.126415.322130@b28g2000cwb.googlegrou
    ps.com...

    > Nie wydaje Ci sie , ze jesli w strefę Euro wejdziemy za
    > powiedzmy 5
    > lat to jednak warto wziąc to pod uwagę w perspektywie brania
    > kredytu na 25 lat ?

    Nie wydaje mi sie. W miedzyczasie moga sie pojawic zjawiska na
    naszym rynku wewnetrznym, ktore beda miec znacznie wiekszy wplyw
    na ten kredyt.

    Uwazam, ze wplyw potencjalnego wejscia do strefy Euro, bedzie
    mozna brac jako jeden z glownych czynnikow na roczek-dwa przed tym
    faktem, czylijak juz bedziemy w ERM2, w tej chwili to rownie
    dobrze mozna zalosowac i wybrac sobie decyzje. Tak wiem, wiem, ze
    analityce sadza, ze zloty powinien sie dlugoterminowo
    umacniac..... :-)))

    Pomijam juz fakt, iz osobiscie nie wierze abysmy weszli za 5 lat.
    Co do istnienia Euro w takiej perspektywie czasowej nie mam
    wprawdzie watpliwosci, ale wtedy juz nie bedziemy w stanie
    najprawdopodobniej spelnic kryterium deficytu budzetowego
    (transfery do ZUS i KRUS), no chyba ze zostanie ono zlagodzone,
    albo ze jakos oszukamy.

    marekz