  • Data: 2006-07-03 09:35:08
    Temat: Re: Kredyt denominowany i zwykły ?
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "_=_" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:e8anlt$pah$1@news.onet.pl...

    > hmmm, a to ciekawe, a co w przypadku gdy raty płacone są pln.
    >
    > Wtedy bank przelicza po kursie sprzedaży, czy nie ? Czyli spreed
    > jest, bo przelicznie kredytu podczas uruchomienia nastąpiło po
    > kursie kupna.
    >
    > Ja chyba czegoś nie ruzumiem :(

    Jesli splacasz w pln, a mozesz splacac bezposrednio w walucie
    kredytu, to postepujesz nierozsadnie. I rzecz jasna jest spread w
    takim przypadku. Czyli wtedy kredyt posiada obie negatywne cechy
    (roznice kursowe oraz dwie hipoteki). BPH jest mocno
    nieprofesjonalne. Ale ja osobiscie znam osobe, ktora splaca
    wplacajac w gotowce chf, wiec sie zainteresuj. Bo ta osoba tez na
    poczatku miala z tym przeboje i panienki w oddziale robily wielkie
    oczy. A jak probuje to zrobic w innym oddziale niz macierzysty, to
    zawsze podobno dochodzi do etapu telefonu do jakiegos ich
    centrum/centrali.

    marekz