  • Data: 2011-04-05 07:01:26
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny.
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mylisz się, to ludziom znudziło się mieszkać na kupie i wolą być "u
    > siebie" za cenę kredytu. Własne lokum nie jest podstawą egzystencji.
    > Własne lokum jeszcze kiedyś było bardziej luksusowe niż teraz.

    Tak? Nie wiem ile masz lat, ale spróbuj w dziesiejszych czasach znaleźć
    sobie fajną, "niewybrakowaną" żonę nie mając mieszkania, nie mówiąc o
    samochodzie i innych absolutnie potrzebnych rzeczach. Pęknie ze śmiechu jak
    jej powiesz że będziecie mieszkać z teściami i rodzeństwem. Dziś mieszkanie
    to jest must-have dla faceta. Kiedyś czasy były inne, kobiety były inne.
    Nawet w dzikich plemionach facet idzie do lasu, wycina dzunglę, buduje
    chatę, idzie do sąsiedniej wioski, kradnie kobietę i voila, ma rodzinę :)
    Tutaj to nie takie proste. Więc dalej uważam, że własne lokum to podstawa
    egzystencji, za którą niestety trzeba sprzedać duszę diabłu.