  • Data: 2005-03-13 20:55:51
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny
    Od: "PB" <r...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:d128iu$m4e$1@news.onet.pl...

    > Wybacz, ale GE nie nalezy do najtanszych bankow to raz.
    > Dwa o tych oplatach i prowizjach wlasnie pisze, ze sa promocje. Ja
    > rozumiem, ze mozesz byc zadowolonym klientem banku i jeszcze tak o
    > promocji piszesz - znaczy sie skorzystales z niej i ci wyszlo lepiej niz
    > u konkurencji?

    nie bardzo rozumiem,co masz na mysli mowiac,ze GE nie nalezy do najtanszych
    bankow-zagladales na strone banku i sprawdziles ,jakie sa oplaty?bo
    sprawiasz wrazenie,ze nie wiesz,o czym mowisz?ja jestem wlasnie w trakcie
    brania kredytu-przejrzalem oferty chyba wszystkich bankow hipotecznych,jakie
    byly dostepne w internecie i wybralem wlasnie GE,chociazby za to,ze nie ma
    zadnych oplat za rozpatrzenie wniosku,udzielenie kredytu,wczesniejsza
    splate-niezaleznie czy czesciowa,czy calkowita itp....no i oprocentowanie
    tez maja konkurencyjne,wiec co jest najdrozsze w tym banku-moze cos
    przeoczylem?jesli tak,to mi o tym powiedz,zawsze moge nie podppisac umowy:)
    pzdr
    P.