  • Data: 2002-01-16 23:22:45
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny, gdzie?
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek) szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 16 Jan 2002 23:13:32 +0100, Krzysztof Zielinski napisał(a):

    >Mi coś ktoś tłumaczył że jakiś procent od spłacanej sumy...Ale jutro jadę
    >podpisać umowę więc przy okazji się wszystkiego dowiem - z tym że jak się
    >właśnie okazało poza 2 % prowizji za przyznanie, chcą ubezpiecznie (0.068%
    >bodajże) za rok z góry, do tego jakiś tam weksel za 150 zł - razem muszę im
    >jutro zapłacić ponad 3000 zł przy kredycie ciut ponad 96000 zł.

    Jak ja brałem kredyt na mieszkanie w PKO BP, to dla posiadaczy konta u nich
    było 1% prowizji. Czy to się zmieniło? A jeśli nie, to chyba opłaca się
    najpierw założyć konto, a potem brać kredyt? Wyjdzie o ten 1% mniej, czyli
    jakieś 960 zł przy ww kwocie.

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/