  • Data: 2009-03-06 12:57:46
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny i wyciągi z ROR
    Od: "Zippo" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak inaczej ocenić realną skalę rozchodów?
    > Skończyły się czasy, gdy kredytobiorca twierdził, że miesięcznie wydaje na
    > rodzinę i dom 1000 zł ;-)

    Jasne, ale banki mogą w zamian wymagać np. potwierdzeń wpłat za, tel,
    czynsz, itp :). Wiadomo dla 90% potencjalnych kredytobiorców byłoby to bez
    sensu bo woleliby wysłać po prostu wyciąg z ROR, ale przydałaby się taka
    alternatywa ;)

    > Taka jest niestety cena kredytu.
    > Zresztą co takiego konkretnego można z wyciągu wyczytać?

    Np co kupiłem swojej kobiecie na walentynki, oraz to, że w zeszły piątek
    wydałem 1000 zł w klubie "Czarny Lotos" ;-)

    > A skąd te adresy? W przelewie nie ma przecież obowiązku wpisywania adresu
    > odbiorcy, a jedynie nr rachunku.

    U mnie w przelewach przychodzących są pełne dane nadawców...

    > Myślę, że bank ma znacznie skuteczniejsze sposoby znajdywania
    > potencjalnych ofertobiorców, niż szukanie ich w cudzych wyciągach ;-)

    Oczywiście że bank by się w coś takiego nie bawił, ale ma taką możliwość :)