eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt hipoteczny - lepiej bezpośrednio w banku czy np. przez Open Finance.Re: Kredyt hipoteczny - lepiej bezpośrednio w banku czy np. przez Open Finance.
  • Data: 2009-07-23 12:11:56
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - lepiej bezpośrednio w banku czy np. przez Open Finance.
    Od: arkh <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hmmm, rozważałem także Expandera (Finamo odpadł zaraz na początku bo
    dziewczynka tam pracująca tak nakłamała, że aż przykro). Rozumiem, że
    mam być wyczulony na GE oraz kontrolować załatwianie sprawy na każdym
    etapie aby nie zostać z ręką w nocniku i niezałatwionym kredytem?

    Składam do tylu banków bo interesuje mnie kredyt w walucie
    (najprawdopodobniej EUR) i nie wiem czy wytypowany przeze mnie DB mi
    go udzieli, a jak napisalem powyżej, nie chcę zostać na lodzie.

    pozdrawiam