eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt hipoteczny - lepiej bezpośrednio w banku czy np. przez Open Finance.Re: Kredyt hipoteczny - lepiej bezpośrednio w banku czy np. przez Open Finance.
    From: rhao <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny - lepiej bezpośrednio w banku czy np. przez Open
    Finance.
    Date: Fri, 24 Jul 2009 23:29:47 +0200

    Arek pisze:
    > Witajcie,
    >
    > pewnie wielu z Was miało doświadczenia związane z braniem kredytu
    > hipotecznego, dlatego chciałem się dowiedzieć czy korzystniejsze
    > warunki zaproponuje mi pracownik banku czy może pośrednik finansowy
    > załatwiający wszystkie etapy za mnie?
    >
    > Problem polega na tym, że wniosek o kredyt chciałem złożyć do 6 banków
    > i chodzenie od drzwi do drzwi każdego jest upierdliwe. No ale jeśli
    > warto to chyba się przemogę. Jakie są Wasze doświadczenia w tym
    > temacie?

    Nie ma czegos takiego w Polsce jak doradca finansowy, poniewaz za
    doradzanie nikt nie placi gdzie ztcw przykladowo w niemczech koszt
    takiej uslugi to 400-2000 euro . Wybierajac sie do Opena, Expandera,
    A-Z, Finamo itd wiesz ze wspolpracownik tych firm (wszyscy maja umowy
    agencyjne) musi cos sprzedac inaczej pojdzie pod most. Oferta tych
    platform posredniczacych jest w gruncie rzeczy bardzo podobna ale tak
    naprawde ZAWSZE LICZY SIE CZLOWIEK, wszedzie w kazdej instytucji
    znajdzie sie ktos kto zechce ci podlozyc mine, niekompetentny pracownik
    banku rowniez moze zniszczyc cala inwestycje.
    W tym momencie sugerowalbym kazdemu aby uwaznie wybieral czlowieka z
    ktorym tak naprawde robi biznes, jesli doradca przedstawia Ci jedna
    oferte to na 100% jest to oferta korzystna dla niego, ale na 100% sa tez
    tacy , ktorzy pokaza Ci wszystko co maja, podpowiedza co i jak tak ze
    Sam podejmiesz decyzje.

    PS: Cokolwiek zrobisz nie skladaj wniosku do 6 bankow, mozesz sobie
    zaszkodzic a nic dobrego z tego nie wyniknie, wybierz gora 3.
    Pisane oczywiscie z tej ciemnej strony mocy ; ]

    Pozdrawiam Rhao