  • Data: 2009-01-13 12:39:06
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - mieszkanie od siostry
    Od: Maverick <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski wrote:

    > A gdzie tu jest wyludzenie? Siostra ma prawo zrobic z tymi pieniedzmi
    > co zechce, moze mu je podarowac...
    >
    > Masz jakis przepis prawny na podparcie tak mocnych zarzutow?

    Do odrzucenia takich wnioskow kredytowych nie potrzeba zadnych przepisow
    :) i niestety, ale prawdopodobnie tak wlasnie bedzie. Po prostu
    analitycy praktycznie z miejsca odrzucaja wszystkie kredyty pomiedzy
    czlonkami rodziny - szczegolnie tej bliskiej. Nie wiem czy tak jest we
    wszystkich bankach - ale znam kilka, gdzie analitycy tak sa szkoleni i
    takie maja procedury.
    --
    Regards,
    Maverick