  • Data: 2009-01-13 13:25:42
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - mieszkanie od siostry
    Od: "gg" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gki21a$1k5$1@inews.gazeta.pl...
    > Do odrzucenia takich wnioskow kredytowych nie potrzeba zadnych przepisow
    > :) i niestety, ale prawdopodobnie tak wlasnie bedzie. Po prostu analitycy
    > praktycznie z miejsca odrzucaja wszystkie kredyty pomiedzy czlonkami
    > rodziny - szczegolnie tej bliskiej. Nie wiem czy tak jest we wszystkich
    > bankach - ale znam kilka, gdzie analitycy tak sa szkoleni i takie maja
    > procedury.

    Jest to dość głupie bo jak ktoś chce sprzedać tzw "gniazdo rodzinne" , które
    drzewiej odziedziczył, to nikt z rodziny nie jest w stanie go kupić za
    kredyt? Jakaś bzdura. Może taką odmowę trzebaby zgłosić do KNFu? Skoro bank
    nie ma rozsądnych przesłanek do odmowy (transakcje w rodzinie IMHO nie są
    taką przesłanką). Banki chcą się po prostu więcej nachapać na innym kredycie
    (odmawiając hipotecznego).

    --
    pozdr
    P.