eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt hipoteczny na budowę domu odroczony pod hipotekę mieszkania › Re: Kredyt hipoteczny na budowę domu odroczony pod hipotekę mieszkania
  • Data: 2007-02-20 15:35:34
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny na budowę domu odroczony pod hipotekę mieszkania
    Od: "JarekG" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:erelni$erv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Chcę wybudować dom - koszt inwestycji 600 tys zł. Mam mieszkanie nie
    > obcążone hipoteką o wartości rynkowej 900 tys. zł
    > Niestety nie moge najpierw sprzedać mieszkania żeby uzyskac pieniądze na
    > budowę domu bo nie będe miał gdzie mieszkać. Dom planuję postawić do końca
    > 2008 roku.
    > Czy są banki które udzielą mi kredytu - może jakiegoś z odroczoną
    > płatnością - spłata kredytu po wybudowaniu domu i sprzedaniu mieszkania.
    >
    > Interesuje mnie żeby nie spłacać kredytu w trakcie budowy domu. Jest coś
    > takiego?
    Jeżeli jesteś pewien, że mieszkanie jest warte 900k, i możesz go sprzedać,
    to poszukaj kupca już dziś i to takiego który kupi mieszkanie nie dla siebie
    tylko jako inwestycję -pod wynajem- i umów się, że będziesz go wynajmował
    przez 2 lata. Nie potrzebujesz kredytu, nie musisz się przeprowadzać a i
    koszty pewnie będziesz miał mniejsze.
    J.