  • Data: 2005-03-28 19:23:28
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny w BPH. Dobre te warunki?
    Od: "Pafnucy " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin <m...@o...pl> napisał(a):

    > to moim zdaniem troche slabo Ci zaoferowali. Ja zrobilem maly konkurs ofert
    > miedzy nordea i bph i skonczylo sie na 2,3 marzy i 1,2 prowizji w Nordei, a
    > nie mialem czasu niegocjowac dalej. To wszystko przy 20% udziale wlasnym w
    > mieszkaniu za 150tys.
    >
    > do tego inne parametry byly ciekawsze. Jak zalezy Ci koniecznie na bph to
    > negocjuj dalej. Mysle, ze 2 % jest z zasiegu, ale w nordea szybciej. Nie
    > wiem jak w innych bankach.

    W porównaniu z tym co mówisz, oprocentowanie BPH zaproponowane mi (2,6%)
    rzeczywiście wygląda słabo, ale czy ktoś listy słyszał/dostał niższe
    oprocentowanie przy porównywalnych parametrach jak u mnie?

    I jeszcze jedno - ile praktycznie trwa proces udzielania kredytu i kiedy
    można się spodziewać wypłaty pieniędzy?

    Pozdro,
    Pafnucy