    From: Dominik <"dominikz1983[usun_to]"@interia.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny w Millenium - opinie
    Date: Mon, 15 Jun 2009 16:52:18 +0200

    radamanthys pisze:
    > Ponieważ wśród ubezpieczeń wymieniłeś jedno, z którym mam do dziś problem, to jest
    w sumie jedna rzecz, na którą mógłbyś zwrócić baczniejszą uwagę - ubezpieczenie
    niskiego wkładu własnego. Przyjrzyj się zapisowi regulującemu sposób opłacania
    składki i trwania ochrony ubezpieczenowej - czy jest część zapisu mówiąca o sposobie
    postępowania, gdy wartość nieruchomości wzrośnie przed upływem trzech lat (o ile
    wciąż na tyle się ubezpiecza).

    > U mnie po roku był aneks do umowy i powtórna wycena i mimo tego, iż wkład własny
    wzrósł do ponad 30% (wartość progowa ubezpieczenia) nie chcieli zwrócić nadpłaconej
    składki mimo zapisów KC nakazujących zwrot.

    > Zobacz, czy ta część umowy reguluje taką sytuację, czy wciąż zawiera jedynie
    informację o konieczności powtórnej zapłaty składki po 3 latach gdyby wkład własny
    wzrósł.

    > Pozdro,
    > R.

    u mnie z ubezpieczeniem od niskiego wkladu nie bedzie bo prog ten
    przekraczam z nawiazka wiec od tego nie beda mnie ubezpieczac, nie
    rozumiem jednego zapisu ktory cytujesz "zy wciąż zawiera jedynie
    informację o konieczności powtórnej zapłaty składki po 3 latach gdyby
    wkład własny wzrósł", ale jak wklad wlasny moze wzrosnac skoro on jest
    na poczatku???

    jesli chodzi o ubezpieczenie od nieruchomosci i zycie wybrales to co Ci
    proponowalo millenium (teraz proponuja pzu w obydwu przypadkach)
    nieruchomosci 22 zł, pzu 24 zl oczywiscie co miesiac, czy lepiej szukac
    samemu innego bo wyjdzie duzo taniej???