eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt indeksowany - zwrot spreadu?Re: Kredyt indeksowany - zwrot spreadu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5dc9d679$0$514$65785112@news.neostrada.pl><5dcaa9bd$0$526$65785112@news.
    neostrada.pl>
    <m...@p...waw.pl><5dcba9be$0$550$65785112@news.neostrada.pl><fff
    ff48f-caec-4ba5-8327-8e46d3687d85@googlegroups.com><5dcc3d9f$0$558$657851
    12@news.neostrada.pl><5dcc4453$0$17349$65785112@news.neostrada.pl><5dcc50
    4a$0$515$65785112@news.neostrada.pl><5dcc53e8$0$554$6...@n...neostra
    da.pl><5dcdbcb0$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    <m...@p...waw.pl>
    In-Reply-To: <m...@p...waw.pl>
    Subject: Re: Kredyt indeksowany - zwrot spreadu?
    Date: Fri, 15 Nov 2019 18:11:30 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 39
    Message-ID: <5dcedcf2$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.91.103
    X-Trace: 1573838066 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17348 83.26.91.103:52419
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:647901
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    >> Efekt taki, ze bank chcial naciagnac klienta na dodatkowe 1-2%,
    >> jak krajowy sad uzna to za krzywdzace konsumenta (a w przypadku
    >> niektorych bankow jak najbardziej tak),
    >> to bank zostanie z reka w nocniku i straci 100%.

    >Nie wiem jak to było w konkretnym przypadku, ale mam wrażenie, że
    >bank
    >nie tyle chciał naciągnąć klienta (te kredyty były zresztą naprawdę
    >tanie), co raczej chciał, żeby jego oferta wyglądała na lepszą niż
    >konkurencji.

    Czyli tez chcial naciągnąc :-)

    >Może to nie jest wielka różnica, ale w ogóle chyba jest.
    >I o ile zabranie bankowi owych 1-2% wydaje mi się w tej sytuacji
    >stosowne (nawet jeśli to będzie praktycznie cały zysk banku z tego
    >kredytu),

    no, jeszcze jest marza i prowizja.

    > o tyle stosowanie drakońskich kar za coś, co w gruncie rzeczy
    >prawie nikomu nie wydawało się wtedy niczym złym, jest moim zdaniem
    >skrajnie nieuczciwe.

    W zasadzie tak. Ale niektore poczynania bankow, np z tą osobną tabelą
    kursów dla kredytów, zasluguja na kare wieksza.
    Np dwa razy wieksza, niz te 1-2% checi oszustwa.

    Ale jesli taka drakonska kara banki czegos nauczy, i w przyszlosci
    pojawia sie w umowach zapisy chroniace konsumenta ... to chyba dobrze
    ?
    Czy sie obawiasz, ze sie naucza zabezpieczac, bo nigdy nie wiadomo
    jaki kruczek konsument wynajdzie ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1