  • Data: 2019-11-18 08:37:16
    Temat: Re: Kredyt indeksowany - zwrot spreadu?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 16 listopada 2019 18:14:13 UTC+1 użytkownik Krzysztof Halasa napisał:

    > Kalkulacje pomijam bo są oparte na fałszywych założeniach.

    Co tam za fałszywe założenia- wypłata była w złotówkach spłaty przez pierwsze lata
    też w złotówkach, później co niektórzy aneksy porobili i spłacali w CHF ale to
    przecież też bank tego po kursie z 2007 nie przeliczał
    Powtórzę więc: bank w 2007 dał klientowi 250tys(umowa w chf) zł to dzisiaj klient
    spłacił już 70% tego co pożyczył. A to dopiero 12lat spłaty jeszcze 18 zostało.

    > Gdyby bank (czy ktokolwiek) wiedział, że CHF pójdzie w górę, to by sobie
    > nie zawracał d* jakimiś głupimi kredytami na 30 lat, tylko by po prostu
    > obstawił odpowiednie pozycje na rynku walutowym i tyle. Zarobek 1000x
    > większy w znacznie krótszym czasie.

    Ale ja nigdzie nie napisałem przecież że bank wiedział ze kurs wzrośnie
    Napisałem tylko że na tych kredytach CHF banki całkiem przyzwoicie zarobiły i nawet
    jak sprawy sądowe poprzegrywają to jakoś strasznie nie stracą. Ot zyski mniejsze będą
    tyle