  • Data: 2019-11-18 11:18:35
    Temat: Re: Kredyt indeksowany - zwrot spreadu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:72a48321-7efb-4c25-925e-df45c8058a1c@go
    oglegroups.com...
    W dniu sobota, 16 listopada 2019 18:14:13 UTC+1 użytkownik Krzysztof
    Halasa napisał:

    >Ale ja nigdzie nie napisałem przecież że bank wiedział ze kurs
    >wzrośnie
    >Napisałem tylko że na tych kredytach CHF banki całkiem przyzwoicie
    >zarobiły

    Jak sie pozabezpieczaly, to wcale nie tak przyzwoicie zarobily.
    A dziwne byloby, gdyby nie mialy zabezpieczen walutowych.
    I tych ogromnych zyskow jakos w bilansach nie wykazaly ... a moze i
    wykazaly, bo zyski byly dosc duze, moze na pierwszy rzut oka nie
    widac.

    >i nawet jak sprawy sądowe poprzegrywają to jakoś strasznie nie
    >stracą. Ot zyski mniejsze będą tyle

    Jak im uniewaznia umowy, to straca sporo. Nawet IMO bardzo duzo.
    A jak jeszcze mialy zabezpieczenia walutowe, to moga nie przezyc.
    Chyba, ze te zabezpieczenia zdazyly zlikwidowac przez te 10 lat, bo
    "juz nie trzeba" ...

    J.