  • Data: 2008-09-04 13:39:15
    Temat: Re: Kredyt konsolidujący inne kredyty gotówkowe? Help...
    Od: "przeKOT" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gollum" napisał :

    > Bez zabezpieczenia hipoteką to najprędzej w Polbanku, pytaj o kredyt
    > bezpieczny. Ale czy jest on dla Ciebie opłacalny i czy będziesz w efekcie
    > płacił mniej, to już kwestia indywidualna, zależna od oprocentowania
    > obecnych kredytów.

    O, dziękuję za podpowiedź.
    Powiedzmy, że szukam rozwiązania niekoniecznie najtańszego, co takiego,
    które pozwoli mi na ujednolicenie wszystkiego i jakąś elastyczność.
    Po prostu nie wiem czy sprzedam dom czy nie w najblizszym czasie - wiec nie
    chcę paprać tego z mieszkaniowym.

    Dziekuję raz jeszcze
    przeKOT