  • 1. Data: 2006-07-06 12:29:50
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy - Tylko NIE w MILLENNIUM
    Od: "Durante" <d...@o...pl>

    No coz, u mnie podobnie. Najpierw ok 2 tygodnie poslizgu z pierwsza
    transza, z druga transza poslizg tygodniowy. Zalatwianie przez
    infolinie nie ma sensu, podobnie jak zalatwianie w placowce. Oni moga
    jedynie maila wyslac i czekac na odpowiedz. A odpowiadac nikt nie
    raczy. Po 3-4 maila wysylali w mojej sprawie i co ... gowienko ;(

    Dobra rada. Dyspozycje przelewu transzy skladajcie ze znacznym
    wyprzedzeniem! Znacznym!!!