    From: Michał Łodziński <m...@n...o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt mieszkaniowy w PKO BP - opinie
    Date: Wed, 18 May 2005 09:49:17 +0200

    tarpan wrote:

    w lodzi jest podobnie tzn obsluga zajmuje sie jeden oddzial w miescie. sam
    kredyt zalatwiasz w oddziale jakimkolwiek. a pozniejsza obsluga to
    przysylanie ci raz na kwartal kwitu z rozliczeniem i ewentualnie jakies
    kwasy jak nie bedziesz placil. w oddziale oblsugujacym bylem przez 2 lata
    raz (odpis z KW) i zadnych kolejek nie bylo.

    sama procedura zalatwienia kredytu to w moim przypadku byly o ile pamietam 4
    wizyty w banku wlacznie z pierwsza tylko infromacyjna. nie wiem jak jest w
    innych banklach ale zapewne podobne. w 15 min to kredyty daja tylko w
    telewizorze.

    > Warunki kredytu sa uszyte na moje potrzeby, ale niesamowicie boje sie
    > kolejek, stania, jezdzenia do centrum z kazdym kwitkiem.
    > Juz na poczatek widze ze jest fura papierow - np opinie o posiadanych
    > rachunkach, co w moim przypadku jest karkolomne bo mam 2 rachunki aktywne,
    > ale tez kilka zaszlosci porozrzucanych po roznych marmurkach i wirtualach.

    mialem 2 konta wpisalem je w formularz, zadnych opinii przedstawiac z
    bankow nie musialem. moze cos sie zmienilo.

    > Interesuja mnie praktyczne historie, o czym "zapomnieli" Wam powiedziec
    > sprzedawcy, o czym dowiedzieliscie sie przy podpisywaniu umowy, czy
    > musieliscie ganiac za jakims papierkiem bo byl nie na taki druku/inna
    > czcionka itp.

    1. pilnuj zeby ci nie przedluzyli ubezpieczenia - dostarcz odpis KW z
    hipteka na bank w przeciagu pol roku po otrzymaniu kredytu, ja dostarczylem
    ciut pozniej ale sie dalo zalatwic (plus dla banku)

    2. jesli duza kwota to oplaca sie zalozyc konto w pko na miesiac. wtedy ci
    prowizja spada o polowe. przynajmniej tak bylo 2 lata temu.