  • Data: 2003-02-14 06:56:02
    Temat: Re: Kredyt na dom w MultiBanku
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Moze skonczysz juz reklamowac KB? chyba wszyscy juz wiedza od dluzszego czasu
    > na grupie ze jest to Twoj ulubiony bank, nie sadzisz ze troche przesadzasz
    > z zachwalaniem tego banku? moze powiesz wszystkim jaki jest ich udzial w rynku
    > kredytow mieszkaniowych skoro maja taki wg Ciebie swietny produkt?
    > pzdr
    > SAvo
    >
    > --
    Ja nie zachwalam KB tylko kredyt mieszkaniowy w KB (a dokładniej kredyt w PLN),
    a to jest zasadnicza róznica. Inne produkty, takie jak kredyty konsumenckie czy
    lokaty maja złe lub bardzo złe. Nigdy ich nie zachwalałem. Z kolej na tej
    grupie są ludzie, którzy zachwalają SWÓJ bank we WSZYSTKICH produktach. Jak im
    się pokazuje na oczywistych faktach, że pewien produkt ich banku nie jest
    konkurencyjny, to w żaden sposób się z tym nie zgadzają.
    Nie wiem także dlaczego Cię tak denerwują noje posty. Jeżeli uważasz, że podaję
    fałszywe informację, to proszę o korektę. Jeszcze jedno. Jak już pisałem, pół
    roku temu poszukiwałem kredytu mieszkaniowego. Przeprowadziłem dość
    wyczerpujacy przegląd róznych ofert. Przeglądałem także tą listę. I o dziwo
    zauważyłem, że oferta KB w PLN jest bardzo atrakcyjna. Jednocześnie na liscie
    się o niej praktycznie nic nie mówiło. Nie wiem dlaczego!!. Dlatego też
    postanowiłem to zmienić. I w tym momencie niektórych ludzi zaczęło to bardzo
    denerwować. Też nie wiem dlaczego. Pozdrowienia Tensor1

    PS. KB zaczął udzielać atrakcyjnych kredytów mieszkaniowych w PLN stosunkowo
    niedawno. Nie wiem jaki jest ich udział w tym segmencie rynku. Nie ma to jednak
    znaczenia. PKOBP ma bardzo duży udział a porozmawiaj z ludzmi, którzy wzieli
    Alicję.