  • Data: 2005-01-06 07:33:28
    Temat: Re: Kredyt na dzialke+budowe domu...
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 5 Jan 2005 14:27:36 +0100, ewela napisał(a):
    > obecnego własciciela - musisz je przepisać na siebie. Dopiero, gdy bedziesz
    > posiadał pozwolenie na budowę na siebie mozesz ubiegac się o kredyt na budowę
    > domu - banki wymagają pozwolenia inaczej nie ma mowy o kredycie i oczywiscie
    > pozwolenia prawomocnego - wydanego na własciciela działki.

    Jeszcze jedno pytanie...
    Sytuacja jest taka: jesteśmy młodym małżeństwem, mamy pracę. Nie wiem jednak
    czy bank udzieli nam kredytu na zakup działki... Tymczasem nasi rodzice jak
    najbardziej mają taką możliwość. Czy można zrobić tak, że kredyt na część
    działki wezmą rodzice a część my?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944