  • Data: 2005-01-06 16:04:27
    Temat: Re: Kredyt na samochod w MultiBank
    Od: Mirosław Pragłowski <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Krzysztof,

    > Wlasnie. I mam wrazenie, ze kredyty tego typu najczesciej wlasnie
    > takimi sa. Dlatego je (w takich przypadkach, nie ogolnie) odradzam.
    > Chyba ze ktos napisze cos, co pozwoli na inna diagnoze.
    Też bym wolał wszystko za gotówkę kupować ale czasami się nie da.

    > Owszem. Dlatego wspomnialem o taksowkach. Przy wzglednie niewielkiej
    > (ale zupelnie realnej) dlugosci tras taksowki moga byc tansze. Do tego
    > dochodzi brak ryzyka, ze cos pojdzie nie tak jak planowano (stluczka,
    > zmniejszenie zarobkow itd).
    Niestety u mnie odpada - prawie co weekend od 700 do 1000 km po drogach polskich

    + dojazdy do pracy w tygodniu. Łacznie około 25 kkm rocznie.

    > Nie wydaje mi sie, by dyskusja o kredytach mogla byc OT na tej grupie
    > - chyba ze "On Topic" :-)
    To może zamiast odradzać powiedz coś w temacie - kredyt w Multi CHFy czy zł ?

    --
    Mirosław Pragłowski [tymczasowo pieszy pasażer]
    EMail/MSN: p...@i...pl GG: 15273