  • Data: 2004-07-19 08:02:33
    Temat: Re: Kredyt na zakup działki - parę pytań
    Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek" <j...@-...devguide.net> wrote in message
    news:cdece5$s3t$1@news.lublin.pl...

    > symulacje on-line sa malo wiarygodne, podobnie malo wiarygodnie sa
    > symulacje podawane przez konsultantow tele/info/linii. troche
    bardziej
    > wiarygodne sa symulacje przygotowywane przez konsultantow w
    oddzialach
    > bankow,

    Ale właśnie: konsultantowi w oddziale banku będzie zależało na
    zawarciu umowy jak najkorzystniejszej dla banku, nie dla mnie. Tu,
    taki podobno niezależny konsultant przynajmniej w teorii będzie
    działał w moim interesie. Z opinii, jakie znalazłem w necie wynika mi,
    że oni pomagają. Dobrze myślę?

    > nie dotycza Cie rowniez obnizki stop :-)

    Tak, ale przy stopie obecnej wynoszącej 1,5% dalsza obniżka jest już
    chyba mało prawdopodobna a jeśli nawet będzie, to już siłą rzeczy
    niewielka.

    > w chwili podpisywania umowy,
    > taki kredyt bedzie pewnie drozszy od kredytu o zmiennej stopie

    Z symulacji wynika mi dość nieduża różnica. Ale tak jak mówisz,
    porozmawiam konkretnie i zobaczymy.

    Dzięki za rady, pozdrawiam

    J.