    From: Robert Kois <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt studencki
    Date: Wed, 18 Nov 2009 08:57:15 +0100
    Sender: k...@h...pl
    <hdnih4$g6e$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hdomch$trg$1@news.onet.pl>
    <hdpqqm$h42$1@atlantis.news.neostrada.pl> <1...@k...kojer>
    <hds0p4$p6t$1@atlantis.news.neostrada.pl> <i...@k...kojer>
    <hdsfs8$14a$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1rilwcxzz92sq$.dlg@kojer.kojer>
    <hdudkm$gfi$1@atlantis.news.neostrada.pl> <2...@k...kojer>
    <hdul0s$34h$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <10au6085ns8h9$.dlg@kojer.kojer> <hdve1n$7sk$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 00:59:41 +0100, p47 napisał(a):

    [ciach bo mi się nie chce reagować na chamskie zaczepki]
    > No i co z powyzszego wynika oprócz (stwierdzonego już) smutnego faktu, ze
    > nie potrafisz logicznie mysleć;- skoro ten post dotyczy zaszłosci
    > (dotychczasowych odmów banków) to co do tego maja daty odnoszace się do
    > PRZYSZŁEJ akcji kredytowej.

    Znaczy po roku ci się przypomniało, ze biednego studenta skrzywdzo.
    Interesujące.
    Szczególnie, że wygląda, że nie masz pojęcia o przyznawaniu kredytów
    studenckich co powoli wychodzi z twoich postów po tym jak mi się zechciało
    o tych kredytach poczytać. O kredyt można się starać _w jednym banku_.
    Skoro rzeczonemu studentowi odmówiono w kilku bankach to oznacza, że już od
    paru lat te wnioski składa albo usiłuje nieudolnie oszukiwać. Niech się
    pospieszy bo studia skończy.

    Tak swoją drogą banków które moga takiego kredytu udzielić jest właśnie
    kilka więc już pewnie wszystkie obskoczył.

    > Banki przyjmowaly wnioski do 15 list. br.

    Przyjmowały to nie to samo co rozpatrywały.

    A odnośnie intencji ustawodawcy
    "Pierwszeństwo w otrzymaniu pożyczki studenckiej lub kredytu studenckiego
    mają studenci o niskich dochodach na osobę w rodzinie."

    Corocznie na podstawie wniosków które spłyneły jest ustalany próg dochodu
    uprawniającego do otrzymania kredytu. Ktoś mający nieruchomosci warte
    miliony i deklarujący dochody pozwalające dostać taki kredyt jest, moim
    skromnym zdaniem, bucem który zabiera mozliwość wzięcia kredytu komuś kto
    tego potrzebuje. Bo dla niego te 600zł (czy ile tam aktualnie będzie) to
    grosze bo z wynajmu jednego mieszkania ma na pewno sporo więcej.

    --
    Kojer