  • Data: 2009-11-17 23:59:41
    Temat: Re: Kredyt studencki
    Od: "p47" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:10au6085ns8h9$.dlg@kojer.kojer...

    > Ale ja mam w zasadzie w głębokim poważaniu co chciał ustawodawca,

    Cóz, tylko tym potwierdzasz moje wyobrazenie o tobie, jako zadufanym
    ignorancie;-))
    ,- a już Rzymianie mówili, ze ignorantia iuris nocet

    > mnie tylko nie podoba się to, że ktoś żeruje na tym, że ustawodawca się
    > nie
    > zabezpieczył.

    I znów z naprawde niczym (sądzac po poziomie twoich dotychczasowych
    wypowiedzi;-) nieuzasadnionym zadufaniem i przekonaniem o swojej kompetencji
    zdajesz się uważać, że WIESZ ze taki kształt ustawy wynika z nieuostrozności
    ustawodawcy, z tego, cyt."że ustawodawca się nie zabezpieczył." A skąd to
    wiesz, ze nie zrobił tego celowo, albo, ze mu na tym nie zalezało, bo
    rozumował rozsadniej od ciebier, a nie jak stary czekista;-))

    > Tak swoją skąd znacie wymagany próg dochodu i że dany student go spełnia
    > skoro będzie on ogłoszony w grudniu?

    Ty naprawde jestes klinicznym przykładem grupowego trolla,- zabierasz
    uparcie głos na tematy, o których najwidocznej nie masz tzw. zielonego
    pojecia, dlatego tez z tym większa pewnoscia siebie o tym dyskutujesz;-))) A
    więc dowiedz się, ze kredyty studenckie przyznawane sa juz od paru lat;-)))

    > Ale co ma do tego logika? Bankom zabezpieczenie nie wystarcza. Te lokaty
    > w bankach w których starano się o kredyt? Ciekaw jestem czy udzieliłyby
    > normalnego komercyjnego kredytu na podobnych warunkach. Pewnie też nie.

    Nie rozumiem po co takie rzeczy piszesz;- na prawdenie ma przeciez przymusu,
    aby się w sieci dobrowolnie osmieszać;-)) Czy moze np. obiło ci sie tylko o
    uszy np pojecie "kredyt hipoteczny"- poszukaj, na czym jest on
    zabezpieczany;-))
    aprawde

    > A tak wogóle to on się o ten kredyt wogóle starał?
    > "W roku akademickim 2009/2010 umowy kredytu będą podpisywane do 31 marca
    > 2010 r. Bank do dnia 15 lutego 2010 r. poinformuje studenta czy
    > przedstawione zabezpieczenie spłaty kredytu jest wystarczające. W
    > przypadku
    > gdy nie jest - student może złożyć ponownie wniosek o kredyt w innym banku
    > do dnia 28 lutego 2010 r."
    > "Próg dochodu uprawniający do otrzymania kredytu będzie ogłoszony w
    > grudniu
    > 2009 r. "
    >
    > --
    No i co z powyzszego wynika oprócz (stwierdzonego już) smutnego faktu, ze
    nie potrafisz logicznie mysleć;- skoro ten post dotyczy zaszłosci
    (dotychczasowych odmów banków) to co do tego maja daty odnoszace się do
    PRZYSZŁEJ akcji kredytowej.
    Banki przyjmowaly wnioski do 15 list. br.

    p47

    EOT