    From: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt w BPH PBK
    Date: Fri, 26 Sep 2003 18:48:43 +0200

    W artykule news:bl1f9f$d29$1@korweta.task.gda.pl,
    niejaki(a): RafałW z adresu <s...@i...net.pl> napisał(a):

    > na stronce niby pisza ze bez wkladu wlasnego tez daja:
    >
    > TAKIEJ PROMOCJI JESZCZE NIE BYŁO !
    > Proponujemy:
    >
    > a.. najniższe na rynku oprocentowanie:
    > a.. CHF - zmienne od 1,80%**,
    > b.. PLN - stałe od 5,45%,
    > b.. najdłuższy okres kredytowania - do 32,5 roku,
    > c.. najdłuższą karencję w spłacie kapitału - do 2,5 roku,
    > d.. NOWOŚĆ ! - finansowanie do 100% wartości mieszkania lub domu,

    Właśnie poczytałem o tym kredycie i widzę taki punkt, którego do tej pory
    nie było:
    tanie ubezpieczenie brakującego wkładu własnego,
    Lepiej dopytaj dokładnie o warunki tego ubezpieczenia.
    I przypomniał mi się jeszcze jeden myk: Przedterminowa częściowa spłata
    kredytu oprocentowanego wg stopy zmiennej jest bez prowizji ale wymaga
    sporządzenia aneksu do umowy kredytu. Za aneks oczywiście jest opłata 150
    PLN. Ale oczywiście obsługa mojego wspaniałego oddziału zapomniała
    sporządzić aneks a ja nie widzę powodu, żeby im o tym przypominać.

    --
    [_ Pozdrawiam
    [_ Piotr Hołda