  • Data: 2011-05-02 14:45:41
    Temat: Re: Kredyt wzięty bez mojej zgody do wspólnego konta
    Od: "brum" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    >Nie jest to kredyt obrotowy w rachunku bieżacym!!! jest to kredyt
    >kredyt gotówkowy, nie ma wglądu do umowy bo ma ją mój mąż

    droga pani, te wykrzykniki nie zjednaja Ci przyjaciol
    skoro upierasz sie, ze kredyt jest DO rachunku, a nie jest to osobny
    rachunek kredytowy, to znaczy, ze kredyt jest w rachunku biezacym, niektorzy
    nazywaja to "debet"
    jesli wiec przyjmiemy, ze tenze kredyt jest czescia rachunku, to pomimo
    podpisania umowy na niego przez meza, mozesz otrzymac dostep do umowy w
    banku
    jezeli natomiast kredyt nie ma nic wspolnego z rachunkiem biezacym i nie
    mozesz otrzymac wgladu w umowe, to o czym w ogole dyskutujemy ?