    From: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KredytBank wyludzil ode mnie kase?
    Date: Fri, 18 Jan 2002 19:09:19 +0100

> [...]
    pewnie
    > przeoczylo, ze zapewne jest tam napisane cos w style, ze "Zmiany do umowy
    bank
    > przesyla poczta". W sumie jest tak w wielu bankach. Czy to dobrze czy zle,
    > inna dyskusja. Ale tak jest, i nie ma sie co zzymac, ze nie poinformowali,
    ze
    > okradli itp. Poinformowali chyba z miesiac przed czasem i trudno tu sie
    > tlumaczyc, ze sie nie czyta. Po to wysylaja te wyciagi i informacje, zeby
    ktos
    > to przejrzal. Z kazda taka zmiana maja dzwonic do domow?

    Widzisz, ja nie bronię tego kto nie czyta regulaminów, tylko staram się
    powiedzieć, że to źle iz banki w taki prymitywny sposób starają się wyłudzic
    pieniądze o swoich klientów.
    A że mozna inaczej, to przytoczę przykład Lukasa, który przysłał mi
    zmieniony regulamin, osobne pismo i broszurkę streszczającą wszystkie
    dokonane zmiany (zresztą nie tylko Lukas pekao też rozsyłało toip do domów
    swego czasu).
    Właściwie wystarczyło przeczytać tą broszurkę i juz wiadomo było, ze nie ma
    tam dla mnie żadnych haczyków.
    Inną sprawą jest, ze regulamin zmienili we wrześniu, a ja pismo dostałem
    wczoraj :-((( i w zasadzie za przeproszeniem gówno warte jest takie
    wysyłanie- równie dobrze mogli tego w ogóle nie przysyłać- czas w jakim
    mogłem zrezygnować juz pewnie dawno minął.

    > Klienci tez rozni sie trafiaja. W koncu wiele jest osob, ktore nawet jak
    nie
    > maja racji, beda sie awanturowaly do upadlego, ublizaly itd. To tak
    a'propos
    > przedmowcy. Tylko prosze, nie znizaj sie do poziomu niektorych tutaj.
    Zawsze
    > mozna powiedziec, ze klienci "byli nieuprzejmi" :).

    Klienci najczęściej mają powód by być nieuprzejmym, bo bank przez takie
    postepowanie dostarcza im pretekstu.
    Nie na miejscu jest tutaj pisanie o tym jacy to głupi oni są, a tym bardziej
    przez pracowników banku i tym bardziej gdy powodem jest ukryta gdzieś w
    wyciągu informacja na temat haraczu.
    Jakby wysyłali to oddzielnym pismem, to nie byłoby o czym mówić.
    A pracownik, który tutaj wypisuje wręcz pochwały na temat takiego zachowania
    mówi, że stoi wyżej niż niedysponenci.
    I pewnie to on może wymyśla nowe wstrętne sposoby jak wyłudzić pieniądze od
    klientów, jak nie dać im szansy szybko zareagować na zmiany. Nie ważne w
    jakim banku pracuje ten człowiek- nie zgadzam się z jego poglądami i czuje
    wstręt do ludzi, którzy tak mówią i myślą.
    Ale widocznie w bankach panuje taka zasada- że co zdążymy wyłudzić, to
    nasze. Mam nadzieję, że takie banki przestaną istnieć.

    > A tak z innej beczki: KB nie ma na PBB dobrej prasy (nie wiem czemu, bo ja
    > osobiscie go chwale) i mozna sie bylo spodziewac, ze dyskusja sie
    przerodzi w
    > koncert narzekan i najezdzan. Ale zeby zaraz osobiste klotnie? To moze na
    priva?

    Tu nie chodzi o KB, tylko w ogóle o zasady jakich się powinno przestrzegać-
    zwykłe zasady uczciwego interesu- to wszystko.

    Pozdrawiam
    Grzegorz