  • Data: 2015-09-12 20:21:34
    Temat: Re: Krokodyl skubie mnie codziennie na 1 grosz.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mt0p84$f7b$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-09-12 o 10:31, J.F. pisze:

    >Podstawa opodatkowania: 0,1016958 zł
    >W zaokrągleniu: 0,11 zł
    >Podatek 19%: 0,0209 zł
    >W zaokrągleniu: 0,03 zł.

    Na konto powinno wiec wplynac 0,0716956zl
    Niby nie duzo, ale po miesiacu 5 gr sie uzbiera.

    Jesli bank zamierza to zaokraglic do pelnych groszy, to kwota
    uzyskanych odsetek jest 10gr, i od tego powinna byc liczona podstawa
    :-)

    No chyba, ze gdzies jest przepis nakazujacy liczenie dokladnie tak jak
    piszesz ...

    J.

    --
    Liwiusz