  • Data: 2015-09-13 13:05:38
    Temat: Re: Krokodyl skubie mnie codziennie na 1 grosz.
    Od: wiatrak <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bałwany powiadasz. Poczytaj jakie są zasady obliczania tego podatku.
    > No i wypadałoby za "bałwany" przeprosić.

    Rzeczywiście zasady są jakie są. I ja o tym wiedziałem.
    Ale zapomniałem :) Dawno nie przerabiałem tematu lokat z
    kapitalizacją codzienną, i zapomniałem, że się pozmieniało. W tym
    przypadku nie chodziło nawet o ten jeden grosz tylko o zasady, które dla
    banku powinny być święte (co ja gadam) a mnie wydawało się, że są
    łamane. Najbardziej zmyliło mnie, że Lukas pisze, że odsetki są 10
    groszy, a podatek wynosi 3 grosze.
    A oni naliczają 10, a podatek jest od jedenastu.

    Taki DZIWNY kraj. :(