  • Data: 2009-12-28 21:00:58
    Temat: Re: Króre karty kredytowe sa na podpis?
    Od: "miecznik" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > jedna i druga oferuje autoryzację podpisem (brak chipa)

    Zapomniałem PIN do karty Polbanku i byłem w sklepie spożywczym "Społem", gdzie
    jest kasa samoobsługowa. Jako,że nalęzy znać PIN do karty, aby tam zapłacić,
    to poszedłem do kasy z "żywą" obsługą. A tu ZONK! Pani po skasowaniu towarów i
    przejechaniu karty w POSie podała mi PIN-pad i poprosiła o PIN. Musiałem
    anulować transakcje Polbankiem i zmienić na kartę, gdzie pamiętałem PIN