  • 1. Data: 2009-12-18 20:36:10
    Temat: Króre karty kredytowe sa na podpis?
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    Na skutek fraudu wymieniono mi w Citku kartę. Oczywiście z chipem ta nowa
    jest i na PIN.

    Żeby było śmieszniej, na karcie jest wydrukowany podpis, pasujacy teraz do
    niej niczym kwiatek do kożucha.

    Aby nie wdawać sie w wątki poboczne spytam wprost - czy jest coś innego? Bo
    mimo, że citek złoty, bez opłat i z wielkim limitem, jakoś już mi się nie
    podoba. Uwazam że "prestiż" już za bardzo wypłowiał.

    Czy karty citka platynowe też są na pin? :)

    Interesuje mnie karta nie powiązana z kontem, oczywiście na podpis.

    Marvin

  • 2. Data: 2009-12-18 20:37:16
    Temat: Re: Króre karty kredytowe sa na podpis?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marvin" <m...@n...com> napisał w wiadomości grup

    > Interesuje mnie karta nie powiązana z kontem, oczywiście na podpis.

    BPH.

  • 3. Data: 2009-12-18 20:43:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 21:37:16 +0100, MarekZ napisał(a):

    > BPH.

    Polbank

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2009-12-18 21:28:11
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 21:36:10 +0100, Marvin napisał(a):
> [...]
    > jest i na PIN.
    >
    > Żeby było śmieszniej, na karcie jest wydrukowany podpis, pasujacy teraz do

    Na szczęście w wielu miejscach nadal działa na podpis.
    A prawdziwe jajo kart citka polega na tym, że nie da się w nich zablokować
    operacji gotówkowych :(

    > Aby nie wdawać sie w wątki poboczne spytam wprost - czy jest coś innego? Bo
    > mimo, że citek złoty, bez opłat i z wielkim limitem, jakoś już mi się nie
    > podoba. Uwazam że "prestiż" już za bardzo wypłowiał.

    Polbank - w dodatku nie trzeba żebrać o zwolnienie z opłat, wystarczy 36
    operacji rocznie (przy goldzie). A limity wręcz zbyt wysokie :)

    > Interesuje mnie karta nie powiązana z kontem, oczywiście na podpis.

    jw.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2009-12-18 22:11:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Interesuje mnie karta nie powiązana z kontem, oczywiście na podpis.
    >
    > Marvin

    Gold z Eurobanku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-12-18 22:58:52
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 18 Dec 2009 21:28:11 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:

    > Polbank - w dodatku nie trzeba żebrać o zwolnienie z opłat, wystarczy 36
    > operacji rocznie (przy goldzie). A limity wręcz zbyt wysokie :)

    Ale podobno trzeba żebrać, żeby oddali opłatę po tym jak błędnie pobiorą.
    ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2009-12-19 09:10:13
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > Ale podobno trzeba żebrać, żeby oddali opłatę po tym jak błędnie pobiorą.
    > ;-)

    Nieprawda.
    Jedna reklamacja telefoniczna wystarcza.

    Maja problemy (byc moze juz naprawili) z tym, ze karta ma juz
    wytloczona date waznosci, ktora uzupelniaja nazwiskiem posiadacza. W
    zwiazku z tym rozjezdza sie waznosc plastiku z terminami zawarcia umowy.

  • 8. Data: 2009-12-19 10:16:42
    Od: "Marvin" <m...@n...com>

    > Gold z Eurobanku

    Cieszę się że jest jakaś alternatywa.

    Citek zatem pójdzie na półkę. Zamykać się nie opłaca, bo jako klient od 1998
    roku mam zwolnienie dożywotnie z wszystkich opłat :)

    To co mam brać? Polbank czy Eurobank?

    Jak wygladają te karty pod względem kosztów. Już wiem że w Polbanku mogę
    miec zwolnienie, a jak jest ze zwolnieniami w EB?

    A moze jakiś zupłenie odjazd? Kiedyś czaiłem się na Dinersa :)

    Marvin

  • 9. Data: 2009-12-19 15:27:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To co mam brać? Polbank czy Eurobank?
    >
    > Jak wygladają te karty pod względem kosztów. Już wiem że w Polbanku mogę
    > miec zwolnienie, a jak jest ze zwolnieniami w EB?

    jedna i druga oferuje autoryzację podpisem (brak chipa) oraz zwolnienie
    po wykonaniu 36 operacji, podgląd przez net na przyzwoitym poziomie
    (Polbank się ostatnio poprawił), natomiast kk Polbanku jest out of range
    jezeli chodzi o przeliczniki walut obcych ;-)

    mam jedną i drugą, dodatkowo jak masz telefon w Erze (lub klonie) to
    możesz dostać kk Polbank-Era, 1% cashback od każdej op. bezgotówkowej no
    i można sobie mini kk PayPass zamówić (jeżeli ktoś chce) - ja właśnie na
    nią czekam ;-)

    > A moze jakiś zupłenie odjazd? Kiedyś czaiłem się na Dinersa :)

    kosztowny no i z akceptacją jest dość średnio, nie miałem, ale na grupie
    było już wiele opinii na ten temat

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-12-19 17:34:01
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 18 Dec 2009 23:58:52 +0100, Marcin Mokrzycki napisał(a):

    > Ale podobno trzeba żebrać, żeby oddali opłatę po tym jak błędnie pobiorą.
    > ;-)

    Nie trzeba. Jak zareklamowałem to oddali 2x i musiałem "żebrać" by sobie
    swoją kasę zabrali ;).

    --
    Kojer