  • Data: 2009-10-04 16:22:07
    Temat: Re: Kruczek w umowie kredytowej
    Od: " jk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maska <m...@w...pl> napisał(a):
    > Na pismie mi nie da. Moge ew. zrezygnować z umowy.
    > Nie mogę przelewać tej kwoty, bo ona sie po pierwsze może zmienić przez 35
    > lat na niższa i co wtedy?

    Niech się zmieni, co z tego? Nie masz limitu kwotowego w umowie, prawda?

    > Po drugie przelewam już całość wynagrodzenia na inne konto w innym banku bo
    > tam tez mam takie zobowiązanie.

    A propos punktu drugiego. Jeśli nie dadzą ci tego na piśmie, to bierz kredyt w
    innym banku. Polbank za jakiś czas posprawdza twoje rachunki i zacznie wymagać
    wpływu wynagrodzenia. Zobaczysz.
    Tak jak z firmowymi: zmienił regulamin w trakcie i kazał przeprowadzać obroty
    przez konto.