  • Data: 2009-10-04 16:36:15
    Temat: Re: Kruczek w umowie kredytowej
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maska" <m...@w...pl> writes:

    > Cytat "Wskazana w ust. 2 powyżej marża Banku uwzględnia obniżenie o 1 p.p.
    > zgodnie z decyzją kredytową przekazaną Kredytobiorcy, wobec dobrowolnego
    > zadeklarowania przez Kredytobiorcę w oświadczeniu złożonym w Banku, że
    > rachunek prowadzony przez Bank na rzecz oznaczonego Kredytobiorcy będzie
    > regularnie zasilany środkami pochodzącymi z całości
    > wynagrodzenia/świadczenia/przychodu z działalności gospodarczej.

    Jak dla mnie, to nie ma tu mowy o bezposrednim przelewaniu, a tylko by
    te srodki zasilily konto.

    Zwrocilbym takze uwage ze to maja byc (jakies, np. czesc) srodki
    pochodzace z (calosci oczywiscie) wynagrodzenia itd, a nie calosc
    srodkow pochodzych z wynagrodzenia. Ale jak by to ocenil sąd to nie mam
    pojecia.
    --
    Krzysztof Halasa