  • Data: 2009-02-01 13:03:02
    Temat: Re: Kryzys samochodowy....
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie wazne ile, wazne aby ludziki zaczeli konsumpcje rozkrecac bo jak tak
    > dalej pojdzie to kryzys z lat 30 sie z isci w 100%.
    > Ja juz zaczalem kupuje wiecej chleba i smalcu.

    Warto sie równiez przyjrzec argumentom wszystkich stron:

    "Prawica", lewica- nerwica...
    http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/2,ID362342625,RS1
    ,index.html

    [...] Rzad niemiecki wpadl na genialny pomysl poprawy koniunktury w
    przemysle samochodowym.. Jesli ktos zezlomuje swój stary samochód, bedzie
    sobie mógl kupic nowszy.. Rzad niemiecki doplaci mu do tego 2500 euro(!!!!).
    To znaczy zabierze wszystkim tym, którzy maja samochody nowsze i doplaci
    tym, którzy maja samochody starsze, zeby mogli miec nowe.. Wszyscy Niemcy
    beda mogli miec teraz samochody nowsze, a Polacy beda mieli klopoty z
    zakupem samochodów starszych..
    Na te operacje przeznaczono 1,5 miliarda euro. Lobby samochodowe musi byc
    bardzo silne, skoro wymusilo taki haracz na niemieckich podatnikach.[...]

    Dr.Endriu