  • 1. Data: 2009-01-31 18:55:42
    Temat: Kryzys samochodowy....
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Właśnie oglądałem dziennik na TVP1. Właśnie mówili o tym iż NOWY samochód
    słabej klasy (coś ala u nas Panda) kosztuje u nich 7000 Euro.
    Zarabiają tam 1500 -2000 (tak jak u nas) tylko że nie złotych, a Euro....

    Pytanie: Kto tu kradnie ?

    Dr.Endriu

  • 2. Data: 2009-01-31 19:45:16
    Temat: Re: Kryzys samochodowy....
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie oglądałem dziennik na TVP1. Właśnie mówili o tym iż NOWY samochód
    > słabej klasy (coś ala u nas Panda) kosztuje u nich 7000 Euro.
    > Zarabiają tam 1500 -2000 (tak jak u nas) tylko że nie złotych, a Euro....

    Z tego co mi wiadomo kryzys nie dotyczy Fiata 500...

    --
    marfi

  • 3. Data: 2009-02-01 09:53:29
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Z tego co mi wiadomo kryzys nie dotyczy Fiata 500...

    kryzys nie dotyczy zadnego europejskiego producenta aut. Cala sprawa dotyczy
    trojcy w USA.
    Problem dotyczy bardziej spraw okolozapleczowych niz samej produkcji. W
    kazdym samochdzie 1000 $ to emerytury i inne obciazenia na emerytowanych
    pracownikow.
    Dlatego Toyota moze tak samo wyprodukowany samochod sprzedawac o 1000$
    taniej, co dla przecietnego amerykanina jest juz spora kwota.

  • 4. Data: 2009-02-01 10:34:27
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    Powiedzieli również że nie dosć że nowy samochód jest tani jak barszcz, to
    jescze że Niemcy wymyślili jakoś miesiąc temu że każdy właściciel który
    zezłomuje swój STARY dostanie 2000 marek na kupno NOWEGO.

    Z tego wynika że u szkopów na dzień dzisiejszy nowa Panda kosztuje 5000

    U nas 5000 to owszem i kosztuje ale Volkswaen z 95 roku ....

    Dr.Endriu

  • 5. Data: 2009-02-01 10:38:02
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > zezłomuje swój STARY dostanie 2000 marek na kupno NOWEGO.

    2000 Euro oczywiście.... pardon

    Dr.Endriu

  • 6. Data: 2009-02-01 10:44:41
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > słabej klasy (coś ala u nas Panda) kosztuje u nich 7000 Euro.
    > Zarabiają tam 1500 -2000 (tak jak u nas) tylko że nie złotych, a Euro....

    Co oczywiście prowadzi do wniosku że jakiś skurwie... trzyma ten kartel
    samochodowy za mordę, i nie pozwala unrynkowić cen samochodów które są
    sztucznie pompowane....

    Dr.Endriu

  • 7. Data: 2009-02-01 10:45:20
    Od: "RAFF" <f...@p...onet.pl>

    jeszcze dokladniej to 2500 ? , pod warunkiem , ze zezlomujesz wlasny min.
    9-letni samochod
    P.S Panda kosztuje od 9500 ? ,

  • 8. Data: 2009-02-01 10:46:58
    Od: "RAFF" <f...@p...onet.pl>

    powinno byc 2500 ? i 9500 ?

  • 9. Data: 2009-02-01 10:58:40
    Od: "Dr.Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > powinno byc 2500 ? i 9500 ?

    Nie wiem nie przysluchiwalem sie tak dokladnie (nie cierpie ogladac
    publicznej telewizji bo jak przed nia usiade i wlacze cos z TVP, Polsat, czy
    TVN, a nie daj boze trafie na wiadomosci, to w 10 min. cisnienie mi skacze
    ze slosci - bo jak nie trafie na naganianie na Unie, czy tam proniemieckie
    stowarzyszenie Autonomi Slaska chce autoonomi w takim czy nnym zakresie, a
    to znowu jakas ekipa paraolimpijczyków skarzy sie na to ze od ministra
    sportu nie dostala refundacji na treningi - no mówie ci nie da sie tego
    ogladac - taka socjalistyczna propaganda ze ja pierdo....e). Na 10
    informacji 8 z nich to manipulacja socjotechniczna ....

    Ogólnie to na "bank mówili" ze "slabej klasy" nowy samochód kosztuje okolo
    7000 Euro.... Z ta druga liczba (za zlomowanie) wydawalo mi sie ze mówili o
    2000, ale moge sie mylic bo nie przysluchiwalem sie dokladnie...

    Dr.Endriu

  • 10. Data: 2009-02-01 11:07:16
    Od: "RAFF" <f...@p...onet.pl>

    nie ogladam polskiej Tv , a niemiecka tylko wybiorczo , bo tez nie lubie
    socjalistycznej propagandy