    From: "kigam" <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Krzywa kapitału
    Date: Tue, 17 Nov 2009 20:27:54 +0100

    Użytkownik "haze" <a...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    news:hdunfp$km$1@news.onet.pl...
    > Nie, zbieżność ksywek.

    Zadziwiająca zbieżność ksywek, ale niech tam. Natomiast z kronikarskiego
    obowiązku wspomnę tę stronę, wraz z jej krzywą kapitału
    http://www.hts.strefa.pl/zysk_N_FW.html. A to z tego powodu, iż krzywa ta
    ( a w zasadzie w kategoriach tradingu prosta) jest zadziwiająca jak dla
    mnie, choć co ja tam widziałem. Rzuciłem jednak okiem jakiś tydzień temu na
    wyniki dzienne bieżącego miesiąca kiedy wspomniany imiennik reklamował
    usługę na bankierze. Dziś znów pofatygowałem się w kierunku owych i oto
    ukazało sie coś bardzo ciekawego. Ponad tydzień temu wyniki były
    następujące: 5.11 +59 pkt; 6.11 +24 pkt; 9.11 -1; 10.11 +7, a dziś są takie
    http://www.hts.strefa.pl/zysk_D_FW.html. Jaki stąd wniosek?. Twórca systemu
    zdołał zaimplementować w nim mechanizm korekty w postaci modułu "powrotu do
    przeszłości" znany dotychczas jedynie z hollywood. A co ważniejsze, żąda
    jedynie 1000 zł abonamentu na miesiąc za ten przywilej. Niech się tylko ofe
    dowiedzą.